Vardagspodden Del 4: Det sociala spelet.

DET SOCIALA SPELET

Det här avsnittet handlar om hur jag ser på det sociala spelet.

Ska man satsa på det eller skita i det? Hur tolkar man kroppsspråk som blickar och andra subtila sociala koder? Vi är inget B-lag. Vi med diagnoser är lika mycket värda som neurotypiska människor. Pratar även om vikten av interaktionen mellan diagnosmänniskor och neurotypiska människor.

Intro:

Angelfish med Jennifer Ferguson

Voulez Vous med ABBA

The name of the game med ABBA

The winner takes it all med ABBA

Outro:

Chess med Benny Andersson


Detta är en opinionstext. Åsikterna i detta inlägg är kreatörens egna och representerar inte nödvändigtvis åsikterna hos någon annan individ, organisation eller grupp. Kreatörens ansvarar för inläggets innehåll.

Lämna ett svar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Upptäck mer från

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa